درب آکاردئونی اصفهان

درب آکاردئونی اصفهان

یکی از موارد مهم در حفظ امنیت درب ورودی منازل مسکونی و دیگر مکان ها درب آکاردئونی می باشد. حفاظ درب آکاردئونی اصفهان سدی محکم در مقابل ورود سارقان به منازل می باشد که می تواند امنیت و حفاظت منازل و اماکن را به طور کامل تضمین نماید.

از مزایای استفاده از درب اکاردئونی عدم نیاز به فضای زیاد در هنگام باز شدن درب است که این خصوصیت به علت ریلی بودن این درب ضد سرقت است؛ با توجه به این نکته هیچ گونه مشکلی در زمان باز و بسته کردن این درب ها نخواهید داشت. ویژگی دیگر این درب اکاردئونی، صدای بسیار کم در زمان باز و بسته شدن است که این ویژگی باعث شده این حفاظ ضد سرقت مورد توجه اشخاص قرار بگیرد.

قیمت درب آکاردئونی اصفهان

قیمت خرید درب آکاردئونی اصفهان بر اساس جنسی که دارند و همچنین اندازه آن متفاوت می باشد. درب آکاردئونی یک سازه است که کاملا ضد سرقت می باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه درب آکاردئونی اصفهان این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. به طور کلی برآورد هزینه درب آکاردئونی اصفهان بر حسب رنگ، نوع و اندازه بر حسبت متر مربع محاسبه می شود.

قیمت درب آکاردونی به عوامل مختلفی بستگی دارد. درب های اکاردئونی از جنس های مختلف دارند و ساخت آن‌ها نیز با بقیه مدل ها متفاوت است. بنابراین قیمت آن‌ها هم می تواند متفاوت باشد. توجه کنید که درب اکاردئونی را با بتوجه به ابعاد و محیط مورد استفاده تهیه کنید.

در فروشگاه درب آکاردئونی اصفهان، درب آکاردئونی دست دوم با قیمت مناسب تر برای خرید موجود می‌باشد، می توانید با در نظر گرفتن وضعیت ظاهری و کاربردی این نوع درب ها از آن‌ها استفاده نمایید. قیمت درب آکاردئونی PVC هم متناسب با شرکت ارائه دهنده و نوع کاربرد و فضای در نظر گرفته شده بستگی دارد. خرید درب آکاردئونی اصفهان متناسب با محیط مورد نظر و با توجه به فضای اختصاص داده شده می‌تواند متفاوت باشد، و نیازمند کارشناس و مشاور متخصص در این زمینه است، و از نظر هزینه متناسب با نوع و جنس این درب ها متغییر می باشد. شما همشریان گرامی می توانید با مشاوان ما در ایمن حفاظ تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

فروشگاه درب آکاردئونی اصفهان

سرمایه گذاری برای آرامش خیال و حفظ اموال با خرید درب آکاردئونی اصفهان

نیروی متخصص

استفاده از نیروی مجرب و متخصص

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان قبل از سفارش

بازدید رایگان

ابعاد برداری رایگان

تحویل فوری و رایگان

تحویل رایگان و نصب 24 ساعته

گارانتی ضمانت

گارانتی و ضمانت 3 ساله زیر نظر اتحادیه

قیمت مناسب

قیمت مناسب با هر نوع شرایط خرید

خرید درب آکاردئونی اصفهان

Imenhefaze
درب آکاردئونی ضد سرقت یک نگهبان همیشگی برای خانه شما!!!
صنایع تولیدی ایمن حفاظ با دو دهه فعالیت، تولید کننده درب آکاردئونی اصفهان و انواع حفاظ ثابت و ریلی ««درب آکاردئونی ضد سرقت هوشمند»» میباشد. سرمایه گذاری برای آرامش خیال و حفظ اموال با درب آکاردئونی ضدسرقت هوشمند صنایع تولیدی ایمن حفاظ ، اگر نگاهی به آمار دزدی ها در شهرهای بزرگ امروز بیندازید متوجه خواهید شد که این سرمایه گذاری بسیار واجب و ضروری میباشد و هزینه ای که میتواند خیال شما را بابت امنیت ساختمانتان کاملا راحت نماید.
درب آکاردئونی ایمن حفاظ بهترین گزینه برای امنیت منازل و ساختمان های شما می باشد. توصیه شرکت ایمن حفاظ به هموطنان و خریداران عزیز خود در خرید درب آکاردئونی این است که نرده حفاظ اکاردئونی طرح پنج گل دو جداره برای افرادی که به امنیت خود و ساختمان خود اهمیت می دهند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. به ما اطمینان کرده و حفاظت از منزل خود را به ما بسپارید.

تولید کننده درب آکاردئونی اصفهان

درب آکاردئونی ضد سرقت آپارتمان امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات ایمنی ساختمان تبدیل شده است. شرکت ایمن حفاظ تولید کننده درب آکاردئونی اصفهان و بهترین فروشگاه درب آکاردئونی اصفهان است که در زمینه درب ضد سرقت آپارتمان و انواع حفاظ های ساختمانی فعالیت گسترده دارد. اگر شما نیز ساکن شهر اصفهان می باشید و به دنبال خرید درب آکاردئونی ضد سرقت هستید می توانید با تیم مجرب و متخصص ما تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

انواع درب آکاردئونی

حفاظ درب آکاردئونی شامل انواع مختلفی می باشد که با توجه به نوع ساختمان و سایر خصوصیات ساختمان خود می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید. در واقع درب های آکاردئونی شامل درب آکاردیونی سه ردیف با تسمه عمودی خم دار، سه ردیف لوزی، پنج لوزی دوجداره، طرح ایتالیایی، طرح پیچی، دوبل نقش دار، دوبل، تسمه نقش دار، چهار ردیف لوزی، پنج لوزی دوجداره و درب آکاردئونی سلطنتی می باشد. درب آکاردئونی به جهت امنیت برای درب آپارتمان بصورت کشویی بهترین و امن ترین حفاظ منزل است که بصورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود و فضا را اشغال نمیکند. این درب از متریال های متفاوتی در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می‌شود. شما می توانید برحسب نیازتان مورد دلخواه را انتخاب کنید و سفارش دهید.

حفاظ درب آکاردئونی داخلی

درب آکاردئونی داخلی معمولا برای قسمت بندی فضاهای داخل شرکت و موسسات استفاده می شود. درب های آکاردئونی داخلی فلزی و یا آهنی نیستند؛ به طور معمول این مدل از درب ها از جنس MDF و یا PVC می باشند. درب های آکاردئونی با جنس PVC به نسبت درب آکاردئونی MDF به میزان زیادی سبکتر هستند و همچنین قیمت درب آکاردئونی PVC بالاتر از درب آکاردئونی Mdf می باشد و همچنین از دوام بالاتری نیز برخوردارند.

حفاظ درب آکاردئونی خارجی

درب آکاردئونی خارجی از جنس فلز ساخته می شود و در اماکن مختلف معمولا جهت جلوگیری از سرقت استفاده می شود. نحوه باز شدن اینگونه درب آکاردئونی اصفهان به شکل ریلی و تاشو است.

مقالات

سوالات متداول

آیا درب آکاردئونی بیرون درب نصب میشود یا داخل منزل؟

درب آکاردئونی بیرون درب و جلوی سوراخ کلید بصورت کاملاً افقی و به فاصله 30 میلیمتر از درب نصب میشود.

نصب حفاظ آکاردئونی چه مدت زمان میبرد؟

مدت زمان مورد نیاز برای نصب درب آکاردئونی، توسط شرکت ایمن حفاظ، عموماً کمتر از یک ساعت خواهد بود. حتی در روز های تعطیل و شب ها نیز امکان نصب دارند.

اجزا تشکیل دهنده درب آکاردئونی چیست؟

پروفیل بکاررفتن در داخل چهارچوب به صورت افقی، عمودی و مورب

ریل فلزی بکاررفته در بالا و پایین درب‌های آکاردئونی

قفل‌های توکار و روکار استفاده شده بر روی درب (قفل‌های توکار امنیت بالایی دارد)