راه های نصب سخت درب های آکارئونی را برای همیشه کنار بگذارید

طریقه ی نصب درب های آکادئونی چگونه است؟

قطعا  مهم‌ترین عامل محبوبیت درب آکاردئون، امنیت بی‌نظیری است که ایجاد می‌کند. اما اگر به دنبال عامل دومی برای این موضوع بگردیم قطعا باید نصب آسان را معرفی کنیم. نصب درب‌های آکاردئونی بسیار ساده است و نیاز به هیچ تخریبی ندارد. حفاظ ها ی آکارئونی فلزی پس از طراحی و ساخت مقابل درب های اصلی نصب می شوند. با توجه به درب های ورودی و فرم ساختمان، روش های نصب متفاوت است.

روش های نصب:

۱-نصب روی قاب فلزی درب منزل

۲-نصب روی قاب چوبی درب منزل

 

راحت ترین و با دوام ترین روش نصب ، نصب روی قاب فلزی است  چرا که هم تمییز تر کار می شود و هم استحکام بیشتری دارد. یک متخصص نصب و ساخت در مدتی کوتاه و بدون تخریب، سازه آهنی را روی قاب درب نصب می‌کند. در این صورت کیفیت نصب و همچنین جوشکاری مربوط به درب از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر به هنگام اجرای حفاظ درب چهارچوب درب آهنی نباشد، بایستی حفاظ به دیوار بولت گردد.

اما چرا نصب درب آکاردئونی این قدر آسان است؟ یکی از دلایل این موضوع اندازه سفارشی این درب‌ها است. همانطور که گفته شد معمولاً اندازه مشخصی برای این محصول معرفی نمی‌شود و هر محصولی دقیقا بر اساس نیاز مشتری ساخته می‌شود از این رو نصب محصولی که کاملا منطبق بر نیاز شما ساخته شده، قطعا آسان خواهد بود.

نکته‌ای که در مورد نصب حفاظ وجود دارد این است که این سازه را حتما باید بعد از کارگذاشتن درب اصلی نصب کرد و تا زمانی که درب اصلی نصب نشده است نباید به سراغ گارد آکاردئون رفت.

همچنین باید در نصب‌ ریل‌های درب آکاردئونی دقت شود، چرا که حرکت درب روی همین ریل است و اگر خشت اول کج گذاشته شود تا ثریا کج خواهد رفت.

برای اجرای فرآیند ساخت نصب درب آکاردئونی  ایمن حفاظ افرادی هستند که مامور  اجرای این فرآیند هستند. این افراد قادر خواهند بود تا تمامی سازه را با جوش های استاندارد به قسمت فلزی قاب درب ورودی ساختمان نصب نمایند. بنابراین با توجه به مسائلی که گفته شد؛ میتوان با اطمینان اذعان داشت که کلیه مراحل ساخت نصب درب آکاردئونی ایمن حفاظ به سهولت قابل انجام است و هیچ گونه مزاحمت و آزاری برای همسایگان در روند اجرای این فرآیند به وجود نخواهد آمد.

ساخت درب آکاردئونی فلزی

 

درب آکاردئونی فلزی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود. جنس این درب ها از مقاومت و ضخامت خاصی برخوردار است. این درب ها در رنگ و طرح های مختلف، تولید و به بازار عرضه می شوند. تنوع در ساخت درب آکاردئونی فلزی باعث شده است این درب توسط تمامی افراد انتخاب شود. به همین خاطر استفاده از این درب ها در موارد بسیار زیادی از قبیل مغازه ها، اماکن، اداری، تجاری و انباری کاربرد دارند.

از مزیت های این درب ها می توان همچنین به وزن سبک، سهولت باز و بسته شدن، هدر ندادن فضا به دلیل تاشوبودن، قابلیت نصب انواع قفل ها از قبیل توکار و روکار، نصب در مدت زمان کوتاه اشاره کرد. از طرفی استحکام و نفوذناپذیری این درب ها مثال زدنی است.

علاوه بر این،  جمع شدن این دربها در زمانی که به آن‌ها نیازی نداریم سهولت در رفت‌وآمد را به دنبال دارد. این طور نیست؟

کاربرد دیگری که حفاظ‌های آکاردئونی در واحدهای مسکونی و اداری پیدا کرده‌اند به عنوان حفاظ داخلی پنجره است. امروزه سازندگان بسیاری از ساختمان‌ها تلاش می‌کنند تا پنجره‌های بزرگی برای واحدهای مختلف ایجاد کنند تا ضمن نورگیری بالا از ویو (منظره) مناسبی نیز برخوردار شوند. اهمیت ویو این ساختمان‌ها باعث می‌شود تا سازندگان و ساکنین از نصب حفاظ پنجره هم خودداری کنند، چرا که حفاظ دائمی ممکن است مانع دید کامل ساکنین شود. در این موارد حفاظ کشویی گزینه بسیار مناسبی است. حفاظ از یک سو مانع نورگیری و منظره واحد نمی‌شود و از سوی دیگر باعث امنیت بالای ساختمان می‌شود. این حفاظ‌ها تنها در زمان‌های محدودی که افراد در منزل نیستند و برای مسافرت و مانند آن از منزل خارج می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند. قفل این حفاظ‌ها که از داخل زده می‌شود عامل مهمی است که امنیت آن را بسیار بالا می برد و خیال صاحبخانه را از بابت امنیت واحد راحت می‌کند. در زمان‌هایی هم که اهالی منزل یا شرکت حضور دارند، این محافظ جمع می‌شود و خود را از دید ساکنین پنهان می‌کند.

 

تماس با ما:

با شماره‌ تلفن‌   09130362080 شرکت ایمن حفاظ تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متخصصین ما در محل شما حاضر شوند. فرقی نمی‌کندکجا باشید همیشه یکی از جوشکارهای ما نزدیک شما است و پس از ابعاد برداری و مشاوره رایگان و نشان دادن نمونه جنس و پیشنهاد بهترین انتخاب درب محافظ مستحکم و ایمن برای شما می‌سازند و با حمل و نقل رایگان درب را برای شما می‌آورند و بدون هیچ خرابی نصب میکنند.

 

هنوز هدیتو نگرفتی؟ قفل کتابی رایگان و مشاوره ( ارسال نمونه فیلم و عکس و کاتالوگ) با ارسال عدد 4 به شماره 09130362080

فیلم باز کردن درب توسط سارقین:http://imenhefaz.ir/door
مبارکتان باشد این انتخاب که برای آرامش تان کردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.