یکی از موارد مهم در حفظ امنیت درب ورودی منازل مسکونی و دیگر مکان ها درب آکاردئونی می باشد. حفاظ درب آکاردئونی اصفهان سدی محکم در مقابل ورود سارقان به منازل می باشد که می تواند امنیت و حفاظت منازل و اماکن را به طور کامل تضمین نماید.

درب آکاردئونی اصفهان + لیست قیمت فروردین 1403

درب آکاردئونی اصفهان یا همان حفاظ آکاردئونی، تشکیل شده از چهارچوبی آهنی بصورت پروفیل میباشد، که در آن پروفیل ها بصورت افقی، عمودی و مورب قرار گرفته اند. دربهای آکاردئونی در اصفهان با تنوع قابل توجهی از رنگ ها، طرح ها و مدل ها قابل عرضه می باشند و دارای نصب بسیار ساده ای هستند. استفاده از حفاظ در اصفهان با در نظر گرفتن امکانات متعدد و امنیت بالای این تجهیزات در ساختمان های امروزی ضرورت دارد.

 

آرامش خیال و حفظ اموال با خرید درب آکاردئونی اصفهان

قیمت درب آکاردئونی اصفهان

قیمت درب آکاردئونی اصفهان بر اساس جنس درب و همچنین اندازه آن متفاوت می باشد. درب آکاردئونی بسته به اینکه چه کیفیت و جنسی دارد به قیمت های متفاوتی در شهر اصفهان به فروش می رشد. حفاظ آکاردئونی یک سازه کاملا ضد سرقت بوده و قیمتی که در ازای آن پرداخت می نمایید قطعا ارزشمند خواهد بود. پس اگر درب آکاردئونی را از یک فروشگاه معتبر با قیمت بالا تهیه کردید به این فکر کنید که این درب از خانه و اموال شما محافظت خواهد کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه درب آکاردئونی اصفهان این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. در نظر داشته باشید برآورد هزینه درب آکاردئونی اصفهان بر حسب رنگ، نوع و اندازه بر حسبت متر مربع محاسبه می شود.

ساخت درب آکاردئونی

درب آکاردئونی اصفهان چگونه ساخته میشود؟

در فروشگاه درب آکاردئونی اصفهان، درب آکاردئونی دست دوم با قیمت مناسب تر برای خرید موجود می‌باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن وضعیت ظاهری و کاربردی این نوع درب ها از آن‌ها استفاده نمایید. قیمت درب آکاردئونی PVC هم متناسب با شرکت ارائه دهنده و نوع کاربرد و فضای در نظر گرفته شده بستگی دارد. خرید درب آکاردئونی اصفهان متناسب با محیط مورد نظر و با توجه به فضای اختصاص داده شده می‌تواند متفاوت باشد، و نیازمند کارشناس و مشاور متخصص در این زمینه است، و از نظر هزینه متناسب با نوع و جنس این درب ها متغییر می باشد. شما همشریان گرامی می توانید با مشاوران ما در ایمن حفاظ تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی

هزینه ساخت و اجرای درب آکاردئونی اصفهان یکی از مهمترین مواردی است که در زمان انتخاب این تجهیزات مورد توجه قرار می گیرد. برای خرید هر یک از این سازه ها پیش از هر چیز باید برآورد دقیقی از قیمت تعیین شده برای این محصولات داشته باشیم. هر یک از انواع درب های آکاردئونی با در نظر گرفتن چند عامل تاثیرگذار قیمت گذاری خواهند شد. این موارد را در زیر مشاهده می کنید:

  • در وهله اول ابعاد و بزرگی این محصولات مورد توجه قرار می گیرد؛ بی شک با افزایش متراژ میزان متریال به کار رفته در درب بیشتر می شود و این مسئله به صورت مستقیم بر قیمت این حفاظ ها تاثیر می گذارد. 
  • درب آکاردئونی اصفهان

    درب آکاردئونی اصفهان

    جنس و متریال به کار رفته در ساخت این حفاظ ها به میزان قابل توجهی بر این قیمت ها تاثیرگذار خواهد بود. 

  • برای برآورد دقیق قیمت ها باید به مدل و طراحی درب مورد نظر و نحوه نصب آن در محیط دقت داشته باشید. بر این اساس قیمت های متفاوتی برای هر یک از این تجهیزات تعیین می شود.

معرفی انواع درب های آکاردئونی

هر یک از مدل های درب آکاردئونی اصفهان با ویژگی های متعددی ارائه می شوند و برای برخی از نیازهای ساختمان های امروزی کارایی دارند. برای خرید این درب ها باید به شکل ظاهری، کیفیت متریال اولیه، طریقه نصب، نحوه باز و بسته شدن و بسیاری از فاکتورهای کمی و کیفی دقت داشته باشید. برخی از پرطرفدارترین مدل های این درب ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. حفاظ آکاردئونی آهنی: یکی از بهترین تولیدات درب در ایران، حفاظ های آهنی هستند که در ساخت آن ها از رنگ های کوره ای استفاده می شود. این تجهیزات در برابر زنگ زدگی و رطوبت استحکام بالایی دارند و طول عمر قابل توجهی در محیط های سرباز خواهند داشت.
    درب آکاردئونی اصفهان چگونه ساخته میشود؟

    درب آکاردئونی اصفهان چگونه ساخته میشود؟

  2. انواع درب ام دی اف آکاردئونی یکی از مدل های زیبا و شکیل این محصولات به شمار می روند. اما دوام کمی دارند و در طولانی مدت می شکنند.
  3. درب های پی وی سی که اغلب با وزن کمتری در محیط ساختمان نصب می شوند و ظاهر زیبایی دارند. شست و شو و نظافت هر یک از این سازه ها به سهولت انجام می شود. با این وجود مقاومت درب های آهنی را در محل نصب نخواهند داشت.

حفاظ آکاردئونی برقی یک مدل پیشرفته از این سازه ها است که به سهولت در فضا باز و بسته می شود و برای نصب در محیط پارکینگ و بخش انبار بهترین گزینه به شمار می رود. 

ویژگی های فروشگاه ایمن حفاظ

امکان خرید حضوری و آنلاین

ثبت سفارش از طریق سایت

دارای ضمانت

پشتیبانی پس از فروش

راهنمای خرید درب آکاردئونی در اصفهان


با انتخاب یک مجموعه معتبر بهترین درب ها را برای مکان های مختلف انتخاب خواهید کرد. برای انتخاب و خرید این تجهیزات پیش از هر چیز باید به نیازهای خود در فضای ساختمان دقت داشته باشید. در نظر گرفتن المان های معماری و سبک طراحی انواع درب های آکاردئونی یک اصل تاثیرگذار در این حوزه به شمار می رود. در این بخش نکات انتخاب و خرید این تجهیزات را بررسی می کنیم:

مرحله تست و آزمایش

برای حفظ کیفیت این تجهیزات باید حتما به مراحل تعمیر و نگهداری از این سازه ها در محل مورد نظر دقت داشته باشید. با در نظر گرفتن این نکات استفاده بهتری از درب مورد نظر در محل خواهید داشت. پس از نصب درب آکاردئونی اصفهان از عملکرد درست آن در محل نصب اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز به تنظیم بیشتر در مراحل نصب حتما از کارشناسان فنی مربوطه کمک بخواهید.

مراحل نصب و اجرا

بررسی نحوه نصب درب آکاردئونی اصفهان در فضا در زمان خرید یکی از کلیدی ترین فاکتورهای انتخاب این تجهیزات به شمار می رود. برای این منظور باید از تیم کارشناسان حرفه ای مجموعه در رابطه با روش های نصب اصولی هر مدل در فضای مورد نظر سوالاتی را مطرح کنید. به این ترتیب دقت به این نکته ضروری برای قرارگیری این تجهیزات در محل مورد نظر با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

مرحله انتخاب ابزار و یراق 

انتخاب قطعات باکیفیت یکی از مهمترین ارکان سفارش و خرید درب آکاردئونی اصفهان به شمار می رود. با افزایش میزان کیفیت قطعات درب، استحکام آن در طولانی مدت افزایش می یابد. پس حتما به این مهم برای خریدی موفقیت آمیزتر دقت داشته باشید. جنس چوب و فلزات به کار رفته در قطعات انواع درب آکاردئونی متفاوت است. به همین سبب برای خرید باید دقت بیشتری به این جزییات داشته باشید.

مرحله اندازه گیری فضا

برای سفارش و خرید انواع مدل های درب آکاردئونی اصفهان، پیش از هر چیز باید به ابعاد و اندازه گیری های دقیق این تجهیزات در محیط دقت داشته باشید. اندازه گیری دقیق درب های آکاردئونی، کیفیت نصب هر یک از آن ها را در محل مورد نظر به شدت ارتقا می دهد. این اندازه گیری ها شامل طول و عرض و ارتفاع سازه مورد نظر هستند که با استفاده از وسایل اندازه گیری دقیق، مشخص می شوند.

ساخت درب آکاردئونی

حفاظ کرکره ای

مدل های مختلف درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی اصفهان چگونه ساخته میشود؟

درب نرده آهنی

ساخت درب آکاردئونی

حفاظ ریلی

معرفی انواع درب های ریلی آهنی و آکاردئونی برای افزایش امنیت

درب آکاردئونی اصفهان در تنوع وسیع و گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این سازه های کاربردی بر اساس جنس، نحوه نصب در فضا و… مدل های متنوعی دارند و کیفیت نصب آن ها در محیط متفاوت است. این درب ها برای افزایش امنیت در ساختمان های امروزی به کار می روند و ریسک دسترسی به فضای داخل را به حداقل می رسانند. انواع درب های ریلی آهنی و آکاردئونی برای افزایش امنیت محیط از بهترین انتخاب های مشتریان به شمار می روند. جزییات این درب های پرطرفدار در زیر آورده شده است:

درب ضد سرقت آکاردئونی

یکی از مدل های محبوب درب برای افزایش امنیت محیط، درب ریلی آکاردئونی است که با استفاده از قرقره های مخصوص، یک عدد ریل با ابعاد مشخص، لولا گازور برای اتصال به قرقره، لولاهای تخت و… در محل نصب و اجرا می شود. کیفیت و استحکام بالای این تجهیزات و قابلیت های ضد سرقت آن ها از دلایل افزایش خرید و فروش هر یک در میان مردم به شمار می رود. 

درب ضدسرقت اصفهان

درب ضدسرقت اصفهان

انواع حفاظ های ریلی 

در میان انواع درب آکاردئونی اصفهان، مدل های آهنی یکی از رایج ترین تجهیزات ساختمانی هستند که در محیط های پرجمعیت نصب و اجرا می شوند. این درب ها برای نصب در محیط سرباز ساختمان کارایی دارند و در برابر رطوبت محیط کیفیت و کارایی خود را حفظ می کنند. این درب ها به صورت میله های متصل به هم ساخته و اجرا می شوند و هیچ فضای اضافی در محیط اشغال نمی کنند.

مدل های مختلف درب آکاردئونی

مدل های مختلف درب آکاردئونی

مقایسه موارد بالا برای خرید با نتیجه انتخاب درب اکاردئونی

با در نظر گرفتن ویژگی های درب آهنی و درب آکاردئونی اصفهان، به قطعیت می توان به استحکام و مقاومت بیشتر درب های آکاردئونی در فضا پی برد. این سازه ها با ویژگی های کیفی مهمی در دسترس مشتریان قرار می گیرند که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

درب های ضد سرقت آکاردئونی: امنیت بی نظیر

درب آکاردئونی اصفهان با ایمنی بی نظیر در مکان های مختلف نصب و اجرا می شود. استحکام قابل قبول این سازه ها در برابر سرقت میزان استفاده از آن ها را در خانه های خارج از شهر، ساختمان های حساس و… افزایش داده است. ساختار بدنه این درب ها با قابلیت ضد نفوذ طراحی و تجهیز شده است.  با استفاده از آن ها ریسک سرقت از منازل به حداقل می رسد و امنیت محیط در بیشترین سطح آن تقویت خواهد شد. 

درب آکاردئونی ضدسرقت

درب آکاردئونی ضدسرقت

درب های آکاردئونی فلزی: تقویت کننده امنیت

درب آکاردئونی اصفهان از بهترین متریال و آلیاژهای فلزی تولید و ارائه می شود. به همین سبب ایمنی آن ها در فضا به شدت افزایش می یابد. این سازه ها به عنوان یک تقویت کننده امنیت در محیط به کار می روند و کار سارقین و دزدان را برای دسترسی به فضای ساختمان دشوار می کنند! باز کردن این درب ها توسط سارقین سر و صدای زیادی در فضا ایجاد می کند؛ به این ترتیب افراد متفرقه قادر به باز کردن آن ها نخواهند بود.

مراحل ساخت درب های آکاردئونی

برای انتخاب یک درب مقاوم و ایمن باید به مراحل ساخت و آماده سازی این تجهیزات نیز دقت داشته باشید. پیش از آماده سازی این درب ها، انواع متریال و ابزارآلات اولیه در کارخانه جات صنعتی تامین می شوند. ساخت و تولید آن ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می گیرد که کیفیت و استحکام این تجهیزات را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد. 

مراحل اولیه ساخت حفاظ آکاردئونی

اندازه های ساخت انواع درب آکاردئونی اصفهان به صورت استاندارد تعیین می شود. از این رو برش های ایجاد شده بر روی تسمه های درب نیز به صورت استاندارد انجام می گیرد. در ادامه طراحی مد نظر مشتریان مشخص شده و بر اساس آن لوذی ها و گل های به کار رفته در درب طراحی می شوند. مراحل شست و شو گرده زدایی نیز از مهمترین بخش های تولید و اجرای این درب ها به شمار می روند. با اجرای این مرحله هیچ گرد و غباری بر روی سطوح فلزی درب باقی نمی ماند و کیفیت نهایی افزایش می یابد. سپس از رنگ های کوره ای برای رنگامیزی ساختار این تجهیزات استفاده می شود که هر یک بسته به نظر و صلاحدید مشتریان انتخاب خواهند شد. 

نحوه تولید حفاظ آکاردئونی

برای تولید و ساخت هر مدل از انواع درب آکاردئونی اصفهان به سفارشات مشتریان توجه می شود. این درب ها در تنوع بالایی عرضه می شوند و هر یک ویژگی های کمی و کیفی خاص خود را دارند. انواع درب های تک لنگه و دو لنگه دو مدل کاربردی از این حفاظ ها به شمار می روند که هر یک در ساختمان های به خصوصی نصب و اجرا می شوند. درب های تک لنگه اغلب برای نصب در ساختمان های اداری و مسکونی کارایی دارند. این حفاظ ها با درب آپارتمان همخوانی دارند و به سهولت در فضا نصب می شوند. 

در مقابل درب های دو لنگه از دو طرف باز و بسته شده و قفل آن ها در بخش میانی قرار می گیرد. این حفاظ ها برای ساختمان های بزرگ مانند کارگاه ها، سازمان ها، ساختمان های تجاری و… کارایی دارند. ضریب ایمنی درب های دو لنگه بسیار بیشتر از مدل های کوچکتر است. 

آیا درب آکاردئونی 100 درصد امنیت دارند؟

الزامات نصب انواع درب آکاردئونی در اصفهان

پس از بررسی دقیق ابعاد کار و تکمیل مراحل تولید درب آکاردئونی اصفهان، نوبت به فرایند نصب این تجهیزات در محل مورد نظر می رسد. رعایت برخی نکات کلیدی برای اجرای بهتر و دقیق تر درب در محل نیز از اصولی نصب این سازه ها به شمار می رود. در این زمینه باید از خشک بودن محل نصب این تجهیزات اطمینان حاصل کنید و هر گونه تعمیر و ترمیم احتمالی را انجام دهید؛ به این ترتیب نصب درب با کیفیت بیشتری انجام می شود.

 انواع درب آکاردئونی در مدل های متنوعی ارائه می شوند که نصب و اجرای هر یک در فضا با روش های متفاوتی انجام می شود. برای نصب اصولی این سازه ها پیش از هر چیز باید به مدل طراحی و سبک درب انتخابی دقت داشته باشید. در ادامه مراحل زیر را برای نصب درب آکاردئونی اصفهان انجام دهید:

بازدید رایگان و مشاوره در محل 

برای نصب و اجرای اصولی تر، پیش از هر چیز از محل نصب این سازه ها در ساختمان بازدید می شود. به این ترتیب کلیه ملزومات مورد نیاز برای نصب درب مشخص خواهند شد. با حضور کارشناسان در محل نیازهای مشتریان بررسی شده و بر اساس این موارد پروژه نصب آغاز می شود. 

حفظ تعادل درب آکاردئونی

برای نصب بهتر باید به تعادل درب و سهولت در باز و بسته شدن آن توجه کنید. در این زمینه وزن درب و قطعات به کار رفته در آن هم مورد توجه قرار می گیرد. پیش از نصب حتما به ابعاد فضا و تناسب آن با ابعاد درب انتخابی توجه کنید. 

رعایت نکات ایمنی 

برای نصب و اجرای درب آکاردئونی در اصفهان در نظر گرفتن نکات ایمنی و استفاده از ابزارهایی مانند دستکش و عینک محافظ هم اهمیت دارد. برای حفظ ایمنی بیشتر ساده، باید از عدم اتصال به برق و آب در محل نصب و دیوارهای مجاور آن اطمینان حاصل کنید. 

آماده سازی یراق آلات نصب درب آکاردئونی

برای نصب هر یک از این تجهیزات در فضا، باید به ابزارهای مورد نیاز مانند مته، پیچ گوشتی، پیچ های چرخشی و… دقت داشته باشید. متر، انواع پیچ و مهره، لوازم نظافتی در محل و… نیز از ملزومات نصب درب آکاردئونی درمحیط به شمار می روند. بهتر است کلیه این اقلام را پیش از فرایند نصب آماده سازی کنید. سپس از دستورالعمل نصب این سازه ها در فضا پیروی کنید. 

مرحله آزمایش درب آکاردئونی

در بخش بعدی برای بررسی وضعیت نصب درب آکاردئونی اصفهان باید آن را تست کنید. در این بخش نحوه باز و بسته شدن اصولی درب و تعادل وزن آن مورد توجه قرار می گیرد. به این ترتیب کیفیت اجرای این تجهیزات به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

معرفی بهترین تولید کننده برای درب آکاردئونی در اصفهان

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص انتخاب و خرید درب آکاردئونی اصفهان مورد توجه قرار می گیرد، مرکز تولید کننده و ارائه دهنده این محصولات است. در کشور ما کمپانی های تجاری بسیاری ساخت و تولید این تجهیزات را انجام می دهند. اما آیا همه این مراکز برای سفارش یک درب باکیفیت، قابل اطمینان هستند؟ در خصوص انتخاب بهترین تولید کننده درب آکاردئونی بررسی معیارهای زیر اهمیت دارد:

  1. تولید کننده درب آکاردئونی اصفهان باید نمونه کارهای قبلی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد. تجربه کاری و سابقه حرفه ای مراکز تولید کننده یک اصل تاثیرگذار برای سفارش کالا محسوب می شود.
  2. بررسی متریال مورد استفاده در مرکز تولید درب آکاردئونی اصفهان نیز اهمیت دارد. پیش از سفارش کالای مورد نظر در خصوص درجه بندی کیفی آلیاژهای فلزی و سایر اجزای به کار رفته در درب اطلاعاتی به دست آورید. 
  3. برای انتخاب درب آکاردئونی اصفهان باید به رنج قیمتی تعیین شده برای این محصولات در مجموعه تولیدی دقت داشته باشید. تعیین هزینه های معقولانه برای ساخت درب، یکی از نشانه های کیفیت کار مرکز تولید کننده است.

مجموعه ایمن حفاظ با سال های تجربه حرفه ای در این حوزه یکی از بهترین تولید کنندگان درب آکاردئونی در اصفهان به شمار می رود که بهترین ها را با به صرفه ترین قیمت ها ارائه می دهد. شما می توانید از تولیدات قبلی این مجموعه برای سفارش مطمئن درب های مورد نظر دیدن فرمایید.

بهترین فروشگاه درب آکاردئونی در اصفهان

فروشگاه های عرضه کننده این محصولات در سر تا سر کشور شمار بالایی دارند. اما بهترین درب آکاردئونی در اصفهان تنها در مجموعه ایمن حفاظ عرضه می شود. این مجموعه با رعایت اصول مشتری مداری و ارائه گارانتی های معتبر، مهر تاییدی بر کیفیت فعالیت های خود می زند. شما می توانید، گارانتی های فروش معتبر این مجموعه را در زمان سفارش کالا دریافت کنید. سرعت عمل تولید درب آکاردئونی اصفهان و دقت بالای ساخت و آماده سازی این تجهیزات از مهمترین مزایای سفارش کالا به ایمن حفاظ به شمار می رود. 

مقالات

سوالات متداول

آیا درب آکاردئونی بیرون درب نصب میشود یا داخل منزل؟

درب آکاردئونی بیرون درب و جلوی سوراخ کلید بصورت کاملاً افقی و به فاصله 30 میلیمتر از درب نصب میشود.

نصب حفاظ آکاردئونی چه مدت زمان میبرد؟

مدت زمان مورد نیاز برای نصب درب آکاردئونی، توسط شرکت ایمن حفاظ، عموماً کمتر از یک ساعت خواهد بود. حتی در روز های تعطیل و شب ها نیز امکان نصب دارند.

اجزا تشکیل دهنده درب آکاردئونی چیست؟

پروفیل بکاررفتن در داخل چهارچوب به صورت افقی، عمودی و مورب

ریل فلزی بکاررفته در بالا و پایین درب‌های آکاردئونی

قفل‌های توکار و روکار استفاده شده بر روی درب (قفل‌های توکار امنیت بالایی دارد)

درب آکاردئونی اصفهان برای چه ساختمان هایی مناسب است؟

چگونه یک مرکز معتبر برای خرید درب آکاردئونی پیدا کنم؟

چرا از درب آکاردئونی استفاده کنیم؟

نیروی متخصص

استفاده از نیروی مجرب و متخصص

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان قبل از سفارش

بازدید رایگان

ابعاد برداری رایگان

تحویل فوری و رایگان

تحویل رایگان و نصب 24 ساعته

گارانتی ضمانت

گارانتی و ضمانت 3 ساله زیر نظر اتحادیه

قیمت مناسب

قیمت مناسب با هر نوع شرایط خرید

خرید درب آکاردئونی اصفهان

Imenhefaze
درب آکاردئونی ضد سرقت یک نگهبان همیشگی برای خانه شما!!!
صنایع تولیدی ایمن حفاظ با دو دهه فعالیت، تولید کننده درب آکاردئونی اصفهان و انواع حفاظ ثابت و ریلی ««درب آکاردئونی ضد سرقت هوشمند»» میباشد. سرمایه گذاری برای آرامش خیال و حفظ اموال با درب آکاردئونی ضدسرقت هوشمند صنایع تولیدی ایمن حفاظ ، اگر نگاهی به آمار دزدی ها در شهرهای بزرگ امروز بیندازید متوجه خواهید شد که این سرمایه گذاری بسیار واجب و ضروری میباشد و هزینه ای که میتواند خیال شما را بابت امنیت ساختمانتان کاملا راحت نماید.
درب آکاردئونی ایمن حفاظ بهترین گزینه برای امنیت منازل و ساختمان های شما می باشد. توصیه شرکت ایمن حفاظ به هموطنان و خریداران عزیز خود در خرید درب آکاردئونی این است که نرده حفاظ اکاردئونی طرح پنج گل دو جداره برای افرادی که به امنیت خود و ساختمان خود اهمیت می دهند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. به ما اطمینان کرده و حفاظت از منزل خود را به ما بسپارید.