آیا درب آکاردئونی 100 درصد امنیت دارند؟

آیا درب آکاردئونی 100 درصد امنیت دارند؟

در بیشتر مکان های تجاری درب ها و حفاظهای آکاردئونی استفاده شده و ممکن است آنها را به کررات دیده باشید. حفاظ و دربهای امنیتی آکاردئونی در فضاهای تجاری اغلب به عنوان ، گیت های امنیتی و توری ها درب ورودی برای ایمن نگه داشتن کسب و کار و یا کنترل عبور و مرور استفاده می شوند.

درب‌های آکاردئونی و توری‌های رول رایج‌ترین سبک‌هایی هستند که برای امنیت کسب‌وکار انتخاب می‌شوند. دربهای آکاردئونی در زمان فعالیت کسب‌وکار و همچنین در زمان تعطیلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند است، و امنیت و حفاظت بسیار خوبی برای مکان های تجاری ارائه می‌دهند. درب های تاشو آکاردئونی برای امنیت از مواد مرغوب ساخته شده و به گونه ای طراحی شده اند که در هر فضایی قرار می گیرند. چندین مدل درب بمنظور ایجاد حفاظ و امنیت ممکن است معرفی شود اما دربهای آگاردئونی قطعاً جزوی از بهترین ابزارها برای محافظت از کسب و کار شما خواهند بود.

از طرفی دربهای اکاردئونی در آپارتمانها و در منازلی که دارای درب ورودی مشرف به حیاط یا با فضای محدود به راهروهای آپارتمانی داشته باشند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد از جمله مزیت استفاده از این دربها به علت این است که فضای زیادی برای نصب و باز و بسته شدن اشغال نمی کند همچنین از امینت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

امنیت دربهای آکاردئونی

درب های آکاردین که برای امنیت طراحی شده اند از آلومینیوم مرغوب و مواد دیگر که بسیار مقاوم می باشند ساخته شده اند. برخی از درها دارای پلکسی گلاس یا سایر پانل های شفاف بین میله های امنیتی هستند، در حالی که برخی دیگر فضا را برای جریان هوا یا دید باز می گذارند و طراحی متفاوتی دارند.

به این فکر کنید که چه زمانی به مرکز خرید می‌روید و فروشگاه‌ها به تازگی باز می‌شوند یا در پایان روز کاری بسته می‌شوند. همه آنها دارای دروازه‌ها و توری‌های فلزی هستند که یا از بالا غلت می‌خورند یا از کناره بیرون می‌روند تا بعد از ساعت‌ها از کسب‌وکار محافظت کنند.

بسیاری از مشاغل هستند که می توانند از این محافظ در خارج از مرکز خرید استفاده کنند. درب های تاشو آکاردئونی برای امنیت، حفاظتی را که شایسته کسب و کار شماست، می بخشد از این رو ما در ایمن حفاظ می کوشیم تا بهترین خدمات را در زمینه فروش انواع درب و حفاظ آکاردئونی در اصفهان برای تامین امنیت منزل و یا محل کسب و کار برای شما فراهم کنیم.

امنیت درب های آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی

سبک های مختلفی برای انتخاب درب آکاردئونی اصفهان وجود دارد و هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. حتی می‌توانید با خرید درب و حفاظ آکاردئونی علاوه بر تامین امنیت و محافظت، کمی سبک جدید و به روزی به محل کار خود دهید.

مزیت استفاده و خرید درب آکاردئونی اصفهان

حفاظ و دربهای آکاردئونی تا حد زیادی، راه حل محافظ پیشرو برای مشاغل تجاری هستند که می توان بعد از ساعت کاری از امینت محل کسب و کار اطمینان حاصل کرد.

امکان خرید درب آکاردئونی اصفهان بصورت سفارشی

توری های امنیتی داخلی و خارجی و تعدادی درب و پارتیشن آکاردئونی وجود دارد که می توانید آن ها را برای هر فضای کاری بصورت سفارشی استفاده کنید. این درب‌ها را می‌توان تا آخرین جزئیات سفارشی‌سازی کرد و محافظتی را که برای کسب‌وکار شما نیاز دارد فراهم می‌کند. حتی می‌توانید سخت‌افزار، روکش درب‌های امنیتی و سایر جزئیات را سفارشی کنید تا محافظتی به همان اندازه که کار می‌کند به‌نظر برسد.

تامین امنیت تضمینی با استفاده از دربهای آکاردئونی

هر کسب و کاری که به یک سیستم امنیتی مستحکم برای محافظت از آنها در برابر سرقت، تجاوز در ساعات کاری و سایر خطرات احتمالی نیاز دارد، می تواند روی درهای تاشو آکاردئونی که برای امنیت طراحی شده اند حساب کند.

همچنین از دربها و حفاظ های آکاردئونی برای تامین امنیت دربهای آکاردئونی بصورت کشویی و ریلی بسیار پرطرفدار می باشد چرا که این دربها قابلیت تا شدن و یا بصورت ریلی حرکت می کنند که نیاز به فضای زیادی برای باز و بسته شدن ندارند. ضمن اینکه این دربها را می توان بصورت داخلی و خارجی استفاده کرد که برحسب نیاز مشتریان می توان آنها را ساخت و بر روی درب ورودی تعبیه کرد.

همانطور که گفته شد دربهای آکاردئونی تنها برای استفاده در ورودی ها نمی باشد. می توان آنها را برای سایر قسمت های ساختمان مانند پنجره ها ، بالکن ، درب حیاط و… نصب کرد. از دربهای آکاردئونی به عنوان حفاظ و راهی برای تامین امنیت و ایمن نگه داشتن ساختمان استفاده می شود. بنابراین استفاده از آنها باعث می شود تا محل کار یا محل زندگی شما از ضریب امنیتی بالایی برخوردار شود.

امنیت دربهای آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی

تنوع دربهای آکاردئونی در خصوص امنیت

دربهای آکاردئونی برحسب ظاهر و نوع طراحی آنها از نظر امنیت و کیفیت ممکن است متفاوت باشند. در ادامه تنوع انواع دربهای آکاردئونی را عنوان خواهیم کرد.

  • درب آکاردئونی 3 گل ساده

یکی از پرکاربردترین مدلهای دربهای آکاردئونی طرح 3 گل ساده میباشد که با طراحی ساده ولی بسیار مستحکم کار ، ورود سارقان به داخل خانه یا محل کسب و کار شما را سخت و غیر ممکن میکند.

  • درب آکاردئونی 3 گل 4 خم و دو خم

درب آکاردئونی 3 گل 4 خم و دو خم یک ضعف عمده دارند و آن استحکام کم تسمه های عمودی آنها می باشد. بطور معمول تسمه های عمودی از هم فاصله 5 سانتی متری دارند که فاصله مناسبی برای انداختن دیلم می باشد. با پیچش دیلم و کج کردن تسمه های عمودی امکان خارج کردن آنها از ریل وجود دارد،

در طرح ارتقا یافته طرح 3 ردیف لوزی با چهار خم بصورت اجمالی این مورد برطرف شده. در نقاط خم تسمه های عمودی آنها به هم جوش داده شده تا بر استحکام آن تاثیر مضاعف گذاشته است.

  • درب آکاردئونی پیچی

دربهای آکاردئونی با طرح پیچی از نظر استقامت از ناحیه وسط ارتقا پیدا کرده و از نظر زیبایی می توان گفت بسیار پرطرفدار می باشد. این مدل از حفاظ های کشویی آکاردئون در عین ظرافت و زیبایی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برای تامین امنیت و حفاظت محل کار و یا منزل های مسکونی برخوردارند.

  • درب آکاردئونی ایتالیایی

دربهای آکاردئونی با طرح ایتالیایی از لحاظ ایمنی معادل با یک درب آکاردئونی با طرح چهار گل بوده. اما از نظر کیفیت و زیبایی یکی از بهترین تولیدات کارگاه ساخت و ساز آکاردئون ایمن حفاظ میباشد .

دربهای ایتالیایی بصورت دو گل با طول تسمه یک متری ساخته شده است. که دوگل بودن درب های آکاردئونی ایتالیایی باعث شده تا بسیار روان تر نسبت به درب های آکاردئونی با طرح 3 گل جمع و باز شوند. با توجه به اینکه تعداد پرچها در این مدل نسبت به طرحای 3 گل کمتر می باشد. بنابراین سادگی آن در باز و بسته شدن به همین خاطر می باشد .

  • در آکاردئونی تمام لوزی دوجداره

درب آکاردئونی با طرح تمام لوزی دوجداره به صورت پنج گل می باشد. یعنی هیچ فضای خالی درون درب وجود ندارد و چهارچوب این درب و تسمه ها به صورت دوبل است. درب آکاردئونی تمام گل لوزی با پرچ مخفی و 3 لایه تسمه عمودی ایمن ترین درب آکاردئونی (کشویی) می باشد. این درب به صورت پنج گل (پنج ردیف لوزی) قابل ارائه می باشد. یعنی هیچ فضای خالی درون درب وجود ندارد و اما تسمه های عمودی این نوع درب سه لایه یا سه ردیف که یک لایه بصورت مخفی پرچ شده است. که دسترسی آن برای سارقین بسیار دشوار و غیر ممکن می باشد.

  • درب آکاردئونی 3 گل سلطنتی دو جداره

درب آکاردئونی با طرح 3 گل سلطنتی دو جداره یکی از زیبا ترین و امن ترین مدل های درب های آکاردئون می باشد. که علاوه بر زیبایی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

  • در آکاردئونی سلطنتی تمام لوزی

درب آکاردئونی سلطنتی تمام لوزی از لحاظ ایمنی با یک درب آکاردئون پنج گل پرچ مخفی و دوجداره برابری می کند. از لحاظ زیبایی نیز کاملا نقش دار و زیبا می باشد که برای مشتریان می تواند سبکی جذاب باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.