راه های مختلف ورود سارقان به منازل و خانه ها

راه های مختلف ورود سارقان به منازل و خانه ها

نحوه ورود سارقان به منازل یکی از مهمترین مسائلی است که برای جلوگیری از حمله به منازل، مورد توجه قرار می گیرد. در صورتی که با این روش ها آشنا شوید، ایمنی منزل شما به سطح مطلوبی ارتقا می یابد. هر یک از دزدان شگرد خود را برای سرقت از منازل دارند؛ در این مقاله پرده از راز و رمزهای این افراد شرور بر می داریم و با شیوه های مختلف و روش ورود سارقان به منازل آشنا می شویم.

برای این افراد مهم نیست که از چه شگردی برای ورود به منزل استفاده کنند، فقط می خواهند، ره صد ساله را یک شبه طی کنند و به پول های باد آورده دست بیابند؛ چه بسا برخی از این افراد برای صاحبان منازل مورد نظر، دردسرها و خسارات جانی نیز به همراه می آورند. در ادامه برخی از روش های متداول برای ورود سارقان به منازل را بررسی می کنیم تا از این خطرهای جدی پیشگیری نماییم.

شگردهای مختلف ورود سارقان به خانه

راه های ورود سارقان به منازل یکی از موارد مورد بحث سازمان های امنیتی در سر تا سر جهان است. این مبحث در کشور ما نیز مطرح می شود. برخلاف آن چه تصور می شود، سارقان از روش های عجیب و غریبی برای ورود به منزل شما استفاده نمی کنند؛ آن ها به سادگی قادر هستند، پشت درب منزل شما بایستند و قفل ضعیف آن را بشکنند و وارد منزل شوند. این نحوه ورود سارقان به منازل، بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسد، اما یک روش متداول محسوب می شود. بر اساس میانگین اطلاعات در رابطه با روش ورود سارقان به منازل:

  1. حدود 30 درصد سارقان از درب اصلی وارد منزل می شوند.
  2. حدود 20 درصد از آن ها از درب پشتی وارد خانه می شوند.
  3. 9 درصد از آن ها از گاراژ وارد منزل می شوند.

این مسائل اهمیت استفاده از یک سیستم امنیتی موثر را در قسمت درب ورودی خانه ها افزایش می دهند. به صورت کلی، سیستم دفاعی منزل، نقش موثری در جلوگیری از دستبرد سارقان به منزل شما خواهد داشت. در این زمینه باید از دزدگیرهای هوشمند استفاده شود و یا درب های آکاردئونی ضد سرقت در قسمت ورودی منزل تعبیه گردند.

راه های مختلف ورود سارقان به منازل و خانه ها

راه های مختلف ورود سارقان به منازل و خانه ها

بررسی استحکام درب برای جلوگیری از ورود سارقان

پیش از آشنایی با کلیت راه های ورود سارقان به منازل، بهتر است به مسائل جزیی تری دقت داشته باشید! ابتدا با یک سوال شروع می کنیم؛ آیا درب منزل شما از استحکام کافی برخوردار است؟

هر خانه از چند درب تشکیل شده است و درب ها خطوط دفاعی منزل شما را در برابر دزدان، سارقان، حیوانات وحشی و… تشکیل می دهند. به همین خاطر بررسی استحکام آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نحوه ورود سارقان به منازل، از درب های ضعیف، همیشه ساده تر از روش های ورود آن ها از درب های قوی است. برخی از درب ها از یک لایه نازک توخالی تشکیل شده اند و در ساخت برخی از آن ها نیز از پنل های دو لایه استفاده می شود. برخی از درب ها نیز ایمنی بیشتری دارند و آن ها را در دنیای صنعت به نام درب آکاردئونی می شناسند. خرید درب آکاردئونی اصفهان هسته توپر نیز در این زمینه تاثیر گذار می باشد.

درب های هسته توپر، علاوه بر این که در برابر دزدان و سارقان مقاومت دارند، در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی خاص نیز تغییر کیفیت نمی دهند. در بررسی روش ورود سارقان به منازل از این درب ها، اغلب با آمارهای کمتری رو به رو می شویم. چرا که به سهولت باز نخواهند شد و کار دزدان را سخت تر می کنند.

حفاظ آکاردئونی، یک وسیله تاثیر گذار در کاهش سرقت از منازل

در بررسی نحوه ورود سارقان به منازل، تاثیر گذاری این لوازم امنیتی ثابت شده است. هر یک از آن ها از متریال با کیفیتی ساخته شده اند و به همین خاطر به سهولت شکسته نمی شوند. حفاظ های آکاردئونی را به نام درب های کشویی نیز می شناسند. در راه های ورود سارقان به منازل از این درب ها، از وسایل برنده سنگین، پر سر و صدا و… استفاده می کنند که در هشیاری صاحبان خانه تاثیر گذار می باشند. برای برش آن ها گاها از دیلم و دریل استفاده می شود که تنها برای زمانی قابل استفاده هستند، که صاحبان خانه، بیرون رفته باشند!

در ساخت این حفاظ ها تعداد زیادی پرچ نیز به کار رفته اند که کیفیت کار را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. در ساخت آن ها از تسمه های مقاومی نیز استفاده شده است که برای مخفی کردن پرچ ها در ساختار درب آکاردئونی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس هر یک از این پرچ ها از فولاد است که امکان ایجاد شکستگی در آن ها را به حداقل می رساند. درب های آکاردئونی، از حیث زیبایی در رده های پایین تری جای می گیرند. اما میزان ایمنی آن ها بسیار بیشتر است.

راه های مختلف ورود سارقان به منازل و خانه ها

راه های مختلف ورود سارقان به منازل و خانه ها

استفاده از سیستم های نظارتی برای جلوگیری از ورود سارقان

بررسی روش ورود سارقان به منازل، تاثیر گذاری سیستم های نظارتی نیز مورد توجه قرار دارد. در صورتی که منزل شما از یک سیستم امنیتی قوی برخوردار باشد، بی شک راه نفوذ برای هیچ تبهکاری باز نخواهد ماند! این زمینه استفاده از دوربین های مدار بسته و تحت شبکه توصیه می شود. این دوربین ها پس از وقوع سرقت از منازل نیز برای شما کارایی خواهند داشت.

در میان وسایل نظارتی، انواع دزدگیرهای هوشمند نیز جای می گیرند که کنترل رفت و آمد در منزل را به حد بالاتری می رسانند. سر و صدای دزدگیرها اغلب سبب رعب و وحشت دزدان و سارقان خواهند شد. با وجود آن ها دزدان به سرعت از محل متواری و فکر سرقت از منزل شما را نیز نخواهند کرد.

جمع بندی:

در این گزارش، متوجه شدیم، نحوه ورود سارقان به منازل چندان سخت نیست. آن ها اغلب ساده ترین راه ها را برای ورود انتخاب می کنند تا وقت خود را بیش از حد به هدر ندهند! به همین خاطر شما هم با اقداماتی ساده اعم از استفاده از درب آکاردئونی اصفهان و حفاظ های امنیتی، قادر به جلوگیری از نفوذ این شروران خواهید بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.