درب آکاردئونی ضد سرقت و امنیت ساختمان

درب آکاردئونی ضد سرقت و امنیت ساختمان

درب آکاردئونی یکی از الزامات لازم هر ساختمان است؛ زیرا وجود این نرده حفاظ کم جا که به صورت کشویی باز و بسته می شود و در عین حال مقاومت بالایی در برابر خم شدن و برش خوردن دارد، امنیت ساختمان شما را تضمین می کند.
نرده حفاظ درب آکاردئونی که به شکل ساز آکاردئونی باز و بسته می شود توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. زیرا هم زیبایی خاصی دارد و هم اینکه به دلیل کم جا بودن، فضای زیادی را اشغال نمی کند.
درب آکاردئونی که حفاظ درب ضد سرقت نیز شناخته می شود برای درب واحدهای آپارتمان و همچنین ادارات به کار می رود تا امنیت ساختمان تضمین شود. با وجود این درب ضد سرقت دیگر سارقین نمی توانند به راحتی به درب اصلی خانه دسترسی داشته باشند و از طریق آن وارد خانه شوند. درب آکاردئون یا درب کشویی متحرک در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود که شما می توانید از یکی از این طرح ها و مدل ها برای درب ساختمان خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان خود را جدی گرفته و نصب درب یا حفاظ ضد سرقت آکاردئونی را در اولویت قرار دهید.
درب آکاردئونی به درب کرکره ای یا درب کشویی متحرک و همچنین درب آهنی تاشو نیز شناخته می شود. درب آکاردئونی طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است که به صورت کشویی یا تاشو باز و بسته می شود. علت ساخت این مدل این است که از فضا استفاده بهینه شود و استفاده از درب نیز آسان باشد. همچنین برای جابه جا کردن ان نیاز به اعمال فشار زیادی نباشد.

انواع طرح درب یا حفاظ آکاردئونی ضد سرقت

تمامی این مدل‌هایی که در ادامه بیان خواهیم کرد، از انواع حفاظ درب کشویی آکاردئونی است که با بهترین متریال و همچنین بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های جوش و برشکاری و رنگ آمیزی ساخته می شود.

  1. درب آکاردئونی طرح سه گل یا سه لوزی خم یا ساده
  2. درب آکاردئونی دو گل یا دو لوزی خم یا ساده
  3. چهار گل و پنج گل یا تمام گل ساده و خم
  4. درب آکاردئونی سلطنتی
  5. درب آکاردوننی پرچ مخفی
  6. درب آکاردونی ایتالیایی
  7. درب آکاردئونی پیچی

کیفیت رنگ به کار رفته در ساخت درب یا حفاظ کشویی آکاردئونی به گونه ای است که سال های متمادی مانند روز اول براق و شیک به نظر می رسد. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید درب آکاردئونی فولادی با شماره تلفن 09130632080 تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

امنیت درب آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی در شرکت ایمن حفاظ بر اساس کیفیت، نوع رنگ، مدل و ابعاد نرده حفاظ آکاردئونی تعیین می شود. در نظر داشته باشید که شرکت ایمن حفاظ قیمت ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می کند از این رو شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. با توجه به اینکه نرده حفاظ آکاردئونی در شرکت ما کیفیت مطلوبی دارد در نتیجه قیمت آن نسبت به سایر شرکت ها که قیمت گزافی دارند بسیار مقرون به صرفه است. قیمت حفاظ آکاردئونی باید مناسب با کیفیت باشد که این موضوع در ایمن حفاظ کاملا رعایت شده است.

آیا امنیت درب آکاردئونی تضمین شده است؟

امنیت درب آکاردئونی: همان طور که می دانید درب های آکاردئونی را واحد های آپارتمانی، مغازه ها و انباری ها به جهت حفظ امنیت به کار می گیرند. این درب ها به دلیل ساختار کشویی و یا به قولی آکاردئونی که دارند، فضای کمی را اشغال کرده و از این رو حفاظی محبوب شناخته می شوند.

شاکله اصلی آن قاب فلزی است که پیم های با تسمه به هم متصل شده را در دل خود جا داده است.

این درب ها به صورت سه گل، چهار گل و پنج گل در بازار عرضه می شود، به صورتی که وقتی لوزی هایی که قاب فلزی در خود جای داده، سه ردیف عمودی باشد، به آن سه گل، چنانچه چهار ردیف باشد درب آکاردئونی چهار گل و اگر پنج ردیف باشد، درب آکاردئونی پنج گل می گویند.

خلاف آنچه دیگران فکر می کنند امنیت درب ها بسته به تعداد گل آن نیست بلکه این خم زدن است که ایمنی درب ها را تضمین می کند. گل های هر کدام از این درب ها (لوزی ها) با ایجاد مفاصلی به نام پرچ، به ستون عمودی متصل شده اند. پرچ هایی که ضامن ایمنی درب ها هستند.

اهمیت استفاده از پرچ در امنیت درب آکاردئونی

امروزه اکثر درب ها شمایل یک درب آکاردئونی را دارد، اما این درب‌ها همان امنیت درب آکاردئونی و تضمین شده ما نیست؛ چرا که مفاصل و یا پرچ های درب‌های چوبی معمولی می تواند به راحتی توسط سارق خارج شود و شیرازه درب را از هم بپاشد. برای جلوگیری از این کار ما می توانیم آن پرچ ها را به صورت مخفی ساخته و یا وسط این تیرک ها خم قرار دهیم که سارق نتواند دیلم میان این تیرک ها بیاندازد و آن را باز کند. اما هنوز این درب ها نقطه ضعف دارند و با قلم چکش یا دریل شارژی می توان پرچ ها را بیرون کشید. بنابراین برای اینکه این نقص نیز برطرف شود، درب سه گل چهار خم با پرچ مخفی ساخته ایم.

امنیت درب آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی

اهمیت قفل درب های آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی به عوامل دیگری هم بستگی دارد. بعد از ساخت درب و اطمینان از اینکه سارق به هیچ عنوان نمی تواند آن را از هم بپاشد، قفل این درب ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند. چرا که همیشه یک سارق از نقطه ضعف های حفاظ استفاده می کند. زمانی که درب هیچ نقطه ضعفی نداشته باشد، باز کردن قفل و حلقه ای که قفل را در خود جای داده در اولویت قرار می گیرد.

معمولاً قفل های کارخانه ای از آلیاژی ساخته شده که خشک هستند و قوی. اگر بخواهیم از دید یک سارق به این درب نگاه کنیم تنها نقطه ای که می تواند آن را به روی ما بگشاید، همان قلاب هایی است که نقطه اتصال در و قفل هستند. عموماً درب ها دو حلقه یا قلاب دارند که قفل از آن ها عبور و درب را کلید می کند. حلقه های این درب ها از جنس فولادند و فولاد به راحتی می تواند خم یا پاره شود.

ما در ایمن حفاظ برای از بین بردن این نقطه ضعف از قفل های کتابی یا قفل کهن استفاده می کنیم که در چهارچوب در جاساز شده است. به این صورت که حلقه کنار چهارچوب داخل چهار چوب می رود و داخل پین قفل با هم چفت می شوند. به این ترتیب سارق دیگر به قفل و یا حلقه دسترسی نخواهد داشت.

نکته مهم دیگر کلید این قفل هاست که ما در ایمن حفاظ برای درب های آکاردئونی خود از کلید های ناودانی -کلید قفل فرمان اتومبیل- استفاده می کنیم. امنیت این کلیدها به قدری تضمین شده هستند که در اتومبیل ها نیز از آن استفاده شود.

کیفیت ساخت نرده حفاظ آکاردئونی

کیفیت ساخت درب فولادی آکاردئونی ضدسرقت هوشمند در شرکت ایمن حفاظ بر اساس رنگ، جوشکاری و متریال به کار رفته در آن در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال نرده حفاظ آکاردئونی مدرن و شیک و با کیفیت هستید می توانید از شرکت ما که جایگاه خود را در بین مشتریان ثابت کرده است، اقدام به خرید کنید.

نتیجه گیری

این شرکت قیمت، کیفیت و زیبایی و همچنین استحکام نرده حفاظ آکاردئونی را در نظر می گیرد و در نهایت بهترین محصول را برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان به شما هدیه می دهد.

برای تماس با کارشناس فروش ایمن حفاظ و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09130632080 تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.