چگونه امنیت درب های ضد سرقت را افزایش دهیم؟

چگونه امنیت درب های ضد سرقت را افزایش دهیم؟ | پارت سوم

امنیت درب های ضد سرقت

امنیت درب ضد سرقت نکته ای ضروری و حائذ اهمیت است زیرا حفاظت از حریم خصوصی شما را به دنبال دارد. خرید درب آکاردئونی اصفهان از روش هایی است که باعث آرامش خاطر شما میشود.

زیاد بودن امنیت جزو نکاتی میباشد که در مواقع خربد منزل بشدت ضروری میباشد. به همین خاطر است که، خرید درب آکاردئونی اصفهان با ایمنی و امنیت زیادی که دارا است و همچنین استقامتی پایدار جایگزین مناسبی برای درب های قدیمی میباشد. درب های چوبی که زمان های قدیم از آنها بهره میبرده اند، ایمنی کاملی نداشته و به آسانی می شکستند و یا از قمت لولا آسیب میدیده اند. اما درب های امروزه در برابر هر نوع فشردگی، آسیب یا تغییر قفل، امنیت بیشتری را دارا میباشد و برای وارد شدن سارقان و غارتگران راهی باقی نمیگذارد. با این حال مواردی وجود دارد که میبایست در زمان خریداری درب ضد سرقت در نظر داشته باشید.

آیا درب ضد سرقت ارزان امنیت دارد؟

اما یکی از مهمترین سوالاتی که در خصوص امنیت درب ضد سرقت برای مشتریان پیش می‌آید در خصوص قیمت این محصولات است. به طوریکه بسیاری از مشتریان سوال می کنند آیا دربهای ضد سرقتی که قیمت مناسب تری دارند و ارزان تر به فروش می رسند دارای امنیت هستند یا خیر؟ به طور کلی باید بدانید اگرچه یکی از مهم‌ترین راههای افزایش ایمنی درب ضد سرقت، استفاده از متریال های با کیفیت در این محصول می باشد که طبیعتاً این امر منجر به بالارفتن قیمت آن خواهد شد اما این امر صرفاً نشان‌ دهنده این نیست که درب های ضد سرقت ارزان ایمنی ندارد

بلکه اگر شما از برند های مناسب اقدام به خرید این محصول کنید طبیعتا می توانید یک درب ضد سرقت ایمن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. در بعضی مواقع شاید مشتری حتی با خرید درب ضد سرقت گران باز هم امنیتی که مدنظرش باشد را دریافت نکند که در اینجا فروشنده معتبر مهم می باشد.

چگونه امنیت درب های ضد سرقت را افزایش دهیم؟

چگونه امنیت درب های ضد سرقت را افزایش دهیم؟

چگونه امنیت درب های ضد سرقت را افزایش دهیم؟

 علیرغم تمامی آنچه بیان شد طبیعتا هنگامی که افراد با انواع مختلف درب های ضد سرقت آشنا شدند، تمایل دارند در خصوص چگونگی تقویت درب ضد سرقت نیز اطلاعاتی به دست آورند. به طوری که اگر برای شما هم سوال پیش می آید که راههای افزایش امنیت درب ضد سرقت چیست؟ باید توجه داشته باشید دربهای ضد سرقت دارای وزن بالا بوده که طبیعتاً برای نصب آن نیاز به لولا بیشتری می باشد با این حال می توان گفت بهترین نوع درب ضد سرقت دربی است که در محل اتصال ورقها جوش های آن به صورت مقطعی نباشد بلکه جوش هایی که از نوع سی دو هستند بهترین نوع جوش بوده که به صورت کامل در تمام نقاط مشاهده شوند.

استفاده از میله های امنیتی یکی دیگر از روش های افزایش امنیت درب ضد سرقت می باشد. همچنین استفاده از آرام بند خیال شما را از بسته شدن در راحت میکند و ریسک باز ماندن درب را تقریباً به صفر می رساند. نکته ای که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کنید انتخاب دردهای فاقد شیشه می باشد. زیرا در جهت زیبایی از شیشه استفاده می شود که نفوذپذیری آسانتر شده و طبیعتاً دربهای تمام چوب یا فولاد ضریب ایمنی بالاتری خواهند داشت.

نکات مهم برای افزایش امنیت

و اما علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید نکته بسیار مهمی که در خصوص افزایش امنیت درب ضد سرقت وجود دارد این است که در ساخت بعضی از درب ها از عایق های حرارتی و صوتی استفاده شده که این امر علیرغم عایق کردن درب، موجب می‌شود این درب در برابر فشار و برش مقاوم تر شده و در نتیجه امنیت آن بالاتر رود.

کلید کارگری چیست؟

کلید کارگری درب های ضد سرقت کلیدی است که در کنار کلید اصلی دو عدد کلید کارگری وجود دارد. که استفاده از این کلیدها موجب افزایش امنیت خانه خواهد شد. این کلید در مراحل ساخت منزل استفاده میشود و پس از آن از رده خارج می شود.

امنیت درب ضد سرقت

امنیت درب ضد سرقت

ایمنی درب های ضد سرقت

  • قفل

قفل دربهای ضدسرقت از پارامترهای مهم در این دربها حساب می شود .

زبانه های قفل را با بهترین آلیاژ میسازند که وزن اینگونه قفلها برای سری گریدA در حدود 0.925گرم می باشد. برای سری معمولی تک قفل 0.725 گرم می باشد. که تاثیر بسزایی در تحمل در مقابل سرقت دارد .

  • سیلندر گرید A

توپی یا سیلندر درب ضدسرقت از دیگر موارد مهم این دربها می باشد که سیلندر شرکت از نوع گرید A بصورت انحصاری می باشد و بسیار سیلندر مقاومی می باشد، وزن توپی این سیلندر 0.465می باشد وکلیدهای این سیلندر بشکلی است که به راحتی از روی آن ساخته نمی شود و بشکل ناودانی مانند میباشد .
سیلندر معمولی : این سیلندر در بیشتر دربهای دربهای ضدسرقت استفاده می شود و در کدهای تک قفل درب ضدسرقت نیز از همین سیلندر ها استفاده شده با وزن تقریبی 0.255گرم و به مراتب ضعیف تر از سیلندر گرید A می باشد.

  • ضخامت ورق و چارچوب:
    • دو قفل : ضخامت رویه درب 0.8 میلی متر می باشد و ضخامت چارچوب 1.5 میلی متر است. لازم به ذکر است با این ضخامتها وزن درب 60 کیلوگرم می باشد که از سری دربهای ضد سرقت سنگین در بازار است.
    • تک قفل : ضخامت رویه درب 0.7میلی متر وضخامت چهار چوب 1.5 میلی متر می باشد، لازم به ذکر است وزن این درب حدود 50کیلوگرم می باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار است.
  • باکس قفل دربهای ضدسرقت:

این جعبه فلزی جایگاهی است که قفل را در آن قرار میدهند. که در دربهای ضدسرقت دو قفل، این جعبه فلزی است. در سریهای تک قفل جعبه چوبی می باشد که به مراتب امنیت و استحکام جعبه های فلزی بیشتر است. البته فیکس شدن این محفظه به خود درب نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

  •  چفت شدن درب و چهارچوب:

سیستم جدید چفت شدن درب وچار چوب جهت جلوگیری از سرقت درب (دیلم زدن)می باشد. که این آیتم مانع باز شدن درب با کارت و وسیله دیگر میشود.

  • دستگیره :

 دستگیره دربهای دو قفل از نوع استینلس استیل ضد زنگ میباشدکه به هیچ عنوان در اثر استفاده زیاد زنگ نمی زند . مطابق شکل زیرشایان ذکر است وزن تقریبی0.965گرم می باشد.( اصطلاحا نگیر میباشد یعنی وقتی آهنربا را روی دستگیره قرار میدهیم نمیچسبد.
دستگیره دربهای ضدسرقت تک قفل: بصورت روبرو می باشد با طراحی ساده ،وزن تقریبی این دستگیره حدودا 0.825گرم می باشد.

  • تعداد زبانه های فولادی:

دربهای ضدسرقت در مورد دربهای دو قفل 17زبانه و در سریهای تک قفل 14 زبانه می باشد. که البته شب بند نیز شامل تعداد زبانه ها میشود.

با ایمن حفاظ در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید تا از ایمن ترین درب آکاردئونی اصفهان با بهترین آپشنهای موجود برای ارتقای امنیت آن اطلاع پیدا کنید.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *