درب آکاردئونی مناسب برای چه فضایی است؟

درب پاسیو و مزایای درب آکاردئونی

درهای پاسیو به سبک آکاردئونی فضای بیرون را به صورت گسترده نشان می دهد و فضای دید خانه شما را بسیار وسیع و باز می کند. مزایای درب آکاردئونی معمولاً برای باز کردن کل قسمت یک اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا آشپزخانه به پاسیو یا عرشه بیرون استفاده می شوند. درهای شیشه ای هنگام بسته شدن طول دیوار را می پوشانند و پس از باز شدن به طور کامل به یک یا هر دو طرف تا می شوند.

آیا درهای آکاردئونی ایمن و محکم هستند؟

استفاده و خرید درب آکاردئونی اصفهان در طراحی شما تاثیر زیادی دارد، اما اکثر مردم بر جذابیت های زیبایی شناختی و سبک های موجود در آن تمرکز می کنند. سوال بزرگی که مردم دارند در مورد دوام و کیفیت درب های تاشو آکاردئونی است. برخی به یاد درهای تاشو سست و ارزانی می افتند که در تریلرها و کمپینگ ها یا سایر تاسیسات قدیمی یافت می شوند و می خواهند اطمینان حاصل کنند که طراحی مدرن آنها کیفیت و دوام را به دنبال خواهد داشت.

درب های آکاردئونی که امروزه در بازار وجود دارند به اندازه هر درب دیگری محکم و مطمئن هستند. تعدادی از مواد برای ساخت درب ها استفاده می شود، از جمله چوب، مواد کامپوزیت، آلومینیوم، شیشه و هر چیز دیگری. کیفیت این درها همیشه در اولویت قرار دارد، بنابراین هر کسی که آنها را برای بازسازی خود در نظر می گیرد می تواند اطمینان داشته باشد که واقعاً بهترین ها را دریافت می کنند.

درب های آکاردئونی عالی هستند زیرا باعث صرفه جویی در فضا می شوند و مفاهیم و ویژگی های طراحی منحصر به فرد زیادی را ارائه می دهند. آنها می توانند با نصب و طراحی سفارشی در هر درگاهی قرار بگیرند. شما قادر خواهید بود اتاقی با ظاهر عالی ایجاد کنید و مطمئن باشید که بهترین درهایی را که با پول می توانید خریداری کنید، بدون توجه به آنچه در ذهن دارید، دریافت می کنید. کیفیتی که از درب آکاردئونی داخلی مدرن دریافت می‌کنید بهتر از همیشه است و ویژگی‌های طراحی پیشرفته‌ای نسبت به ظاهر خوب به شما ارائه می‌دهد.

مزایای درب آکاردئونی برای کاربردهای مسکونی و تجاری به طور یکسان ایده‌آل هستند، با سبک‌های بسیار زیادی که برای هر کسی آسان است آنچه را که نیاز دارد به دست آورد. این درب ها برای ظاهر، امنیت و حتی برای عایق صدا یا تقویت صدا طراحی شده اند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند تا از بین درهایی که نصب می کنید این دربها را انتخاب کنید. به‌علاوه، آن‌ها مطابق با نیازهای شما بصورت سفارشی ساخته شده‌اند و به‌طور حرفه‌ای نصب می‌شوند.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی مناسب برای چه فضایی است؟

شاید تا اینجا متوجه شده باشید استفاده از دربهای اکاردئونی ممکن است کمی خاص باشد و در بیشتر موارد درهای آکاردئونی برای افرادی که فضای بخصوصی در نظر داشته باشند در نظر گرفته شده باشد بطور کلی می توان فضای مناسب را در موارد زیر خلاصه کرد :

  • فضاهای مشرف به منظره:

جلوی کوه یا کنار ساحل زندگی می کنید؟ در یک پنت هاوس مرتفع با دارای پاسیو و منظره ای که دارای خط افق است زندگی می کنید؟ یا به احتمال زیاد می خواهید منظره پیش رو، نقطه کانونی فضای داخلی شما باشد. درهای آکاردئونی دید را تقریباً وسیع و بدون مانع برای شما باقی می‌گذارند.

  • مناسب برای ساکنین در آب و هوای گرم :

اکثر افرادی که در آب و هوای گرم یا گرمسیری زندگی می کنند می خواهند از فضای باز لذت ببرند. درهای تاشو آکاردئونی،  پاسیو و فضای بیرون را گسترش به فضای زندگی شما اضافه می کند و به شما امکان می دهد از آب و هوا بطور دلچسب تری استفاده کنید.

  • فضاهای شخصی و روباز:

آیا خانه شما محل مناسبی برای کباب‌های تابستانی و مهمانی‌های جمعی بزرگ است؟ درهای آکاردئونی تاشو یک فضای سرگرمی چشمگیر ، کاربردی و دلچسب ایجاد می کند. مهمانان شما می توانند به راحتی از داخل به بیرون محیط خانه در حرکت باشند.

  • مناسب برای فضای محدود:

با توجه به هزینه ممکن است تعجب آور به نظر برسد. اما مزایای درب آکاردئونی تاشو برای بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک محبوب شده اند. برخی از افراد برای ساختن خانه ای سازگار با محیط زیست، به جای طرح کف بزرگتر، درهای آکاردئونی را انتخاب می کنند. بسیاری دیگر درهای آکاردئونی را به جای ساختن یک دیوار اضافی و یا کاذب انتخاب می کنند.

  • مناطق دارای فضای باز مانند ویلاها:

این یک امر مسلم است، اما افرادی که عاشق فضای باز هستند و از طبیعت لذت می برند، بیشتر روی درهای آکاردئونی سرمایه گذاری می کنند.

  • استفاده برای مکان های تجاری:

باتوجه به ظاهر بسیار شیک و فضای دید گسترده، این درب ها می تواند گزینه ی مناسبی برای مکان های تجاری و اداری محسوب شود.

 

البته درهای آکاردئونی برای همه مناسب نیستند. اگر خانه شما نیاز به بازسازی اساسی دارد، احتمالا اجرای درهای آکاردئونی اولین پروژه شما نخواهد بود. اگر حیاط خلوت شما همسایه یک مرکز خرید است و زاویه دید عمومی دارد، احتمالاً نمی خواهید فضای دید خانه ی خود را عمومی کنید. در نظر گرفتن فضا و سن بنا بسیار برای انتخاب درب های آکاردئونی امری ضروری است.

 

هزینه یک درب پاسیو تاشو به سبک آکاردئونی چقدر است؟

درهای آکاردئونی گران هستند. آنها به طور متوسط ​​حدود 700 تا 1000 دلار برای هر فوت مربع خطی هزینه دارند که بسته به تامین کننده ممکن است شامل نصب شود یا نباشد. برای دهانه 12 فوتی، 8400 تا 12000 دلار است.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

چه عواملی بر روی دربهای آکاردئونی تاثیر می گذارد؟

قیمت درب آکاردئونی اصفهان به سبک آکاردئونی بسیار بیشتر از اندازه است. عواملی که بر هزینه ها نیز تأثیر می گذارند عبارتند از:

  • مواد سازنده:

فریم ها را می توان از چوب، فایبرگلاس، فولاد یا آلومینیوم تهیه کرد. شیشه می تواند استاندارد، رنگی، عایق، کم انتشار (جلوگیری از محو شدن کف و مبلمان بدون مسدود شدن نور)، آینه ای، تزئینی و غیره باشد. همه ی این عوامل بر روی هزینه های درب و پنجره های اکاردئونی تاثیر گذار خواهد بود.

  • آب و هوا :

گر در آب و هوای خنک‌تری زندگی می‌کنید، به عایق اضافی برای کارآمد کردن انرژی درها نیاز دارید. اگر در آب و هوای بسیار آفتابی زندگی می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید شیشه‌های رنگ‌ دیده و عایق برای جلوگیری از تابیش بیش از حد نور آفتاب را انتخاب کنید.

  • نرخ نیروی کار محلی:

اگر در منطقه ای پر هزینه زندگی می کنید و بودجه و هزینه ی زیاد برای نصب برای شما مطرح نیست، می توانید هزاران نفر دیگر برای نصب درب استخدام و هزینه کنید. ولی هزینه ی نصب در مناطق کم هزینه، می تواند بسیار گران باشد.

 

توصیه ما به شما این است که همیشه برای مقایسه قیمت ها از چند فروشگاه قیمت تهیه کنید و یا از وبسایتهایی که هزینه های آنلاین را متناسب با ویژگی های مورد نظر شما استعلام میکنند، یک برآورد جمعی بدست آورید. همچنین قبل از شروع به هرکاری می توانید با مشاورین و متخصصین خبره ایمن حفاظ در تماس باشید تا شما را بمنظور انتخاب صحیح درب و پنجره ی مورد نظر راهنمایی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *