مدل های مختلف درب آکاردئونی

مدل های مختلف درب آکاردئونی

قصد داریم مدل های مختلف درب آکاردئونی را در این مقاله به شما معرفی کنیم که شما با استفاده از انها میتوانید در مواقعی که قصد مسافرت دارید و یا به هر دلیلی در خانه و منزل خود حاضر نیستید از ایمنی منزل خود اطمینان کامل و آسودگی خاطر داشته باشید و به هیچ وجه دلواپس ایمن بودن محدوده زندگی و منزل خود نباشید. شایع و مرسوم ترین روش برای بالا بردن امنیت درب های ساختمانی، استفاده از درب آکاردئونی اصفهان تک لنگه و دو لنگه میباشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با ایمن حفاظ همراه باشید.

درب آکاردئونی تک لنگه:

  • دربهای آکاردئونی تک لنگه، فقط از یک جهت باز و بسته می شوند.
  • این مدل از درب ها، برای آپارتمان های مسکونی و اداره ها بسیار گزینه مناسبی هستند.
  • قفل اصلی درب تک لنگه، در یک سمت آن نصب شده است.
  • این مدل حفاظ ها از لحاظ زیبایی و ظاهر با درب آپارتمان هماهنگ بوده و بهترین حفاظ برای درب اصلی و ورودی منزل هستند.
  • دربهای آکاردئونی تک لنگه در مکانهای با ابعاد و اندازه کوچک و همچنین راه پله های تنگ هیچ مشکلی در تردد ایجاد نمی کنند.
  • انواع درب آکاردئونی، به دلیل داشتن سیستم سخت افزاری قفل و لولای استاندارد، به خوبی از آپارتمان شما محافظت می کند.

درب آکاردئونی دو لنگه:

انواع مدل های درب آکاردئونی اصفهان:حفاظ درب دو لنگه، بر عکس حفاظ تک لنگه از دو طرف باز و بسته می شود. قفل این حفاظ آکاردئونی در وسط درب قرار می گیرد. درب دو لنگه در محوطه باز و به عنوان درب اصلی نیز نصب می شود؛
در نتیجه برای ساختمان های تجاری، کارگاه های صنعتی و فضاهای بزرگتر از این مدل درب استفاده می شود.
در های دو لنگه به سیستم سخت افزاری قفل و لولای استاندارد مجهز هستند و به همین دلیل ضریب امنیت بالایی را در فضای اطراف ایجاد می کنند.

  • درب آکاردئونی آهنی؛
  • دربهای آکاردئونی پی وی سی؛
  • درب آکاردئونی ام دی اف.

هر کدام از این مدل درب ها، خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در ادامه مطالب درباره آنها توضیحات مختصری را خواهیم داد؛

مدل های مختلف درب آکاردئونی اصفهان

مدل های مختلف درب آکاردئونی اصفهان

درب آکاردئونی آهنی:

این مدل دربها بسیار مقاوم و مستحکم هستند. تا به الان مطمئنا متوجه شده اید که قیمت انواع درب آکاردئونی آهنی از دیگر مدل ها بالاتر است؛ اما همچنین کیفیت و استحکام این مدل دربها از سایر انواع حفاظ ها بسیار بیشتر است و دوام و عمر بیشتری نیز دارند.این درب ها با استفاده از آهن ساخته و تولید می شوند و به همین دلیل است که استحکام و مقاومت بسیار خوب و بالایی دارند. بعد از مرحله ساخت درب آکاردئونی آهنی، آن را با رنگ کوره ای رنگ آمیزی می کنند تا در اثر رطوبت و عوامل محیطی خراب نشود و دچار زنگ زدگی نشود.

درب آکاردئونی پی وی سی:

حفاظ آکاردئونی پی وی سی، وزن سبکی دارد و زیبایی ظاهری آن بیشتر است. این مدل دربها را می توان به راحتی و آسانی شستشو داد. در مکان هایی که باید حتما نظافت رعایت شود، از درب آکاردئونی پی وی سی استفاده می شود.

درب آکاردئونی ام دی اف:

مهم ترین ویژگی درب آکاردئونی، قیمت پایین و اقتصادی و مقرون به صرفه آن است. البته باید توجه داشته باشید که این مدل از حفاظ ها، عمر زیاد و طولانی ندارند. درب آکاردئونی ام دی اف وزن بالایی دارد و به مرور زمان خود به خود ترک می خورد. یعنی بعد از گذشت مدتی حفاظ آکاردئونی شما قابل استفاده نخواهد بود. پایین بودن قیمت حفاظ آکاردئونی ام دی اف، شاید شما را برای خرید آن وسوسه کند؛ اما بهتر است دربی بخرید که کار آیی لازم را داشته باشد و به زودی خراب نشود تا از کیفیت و کاربرد طولانی مدت ان مطمئن باشید!

نکات مهم در خرید حفاظ آکاردئونی:

اگر قصد دارید امنیت آپارتمان خود را افزایش دهید و به فکر خرید و نصب درب آکاردئونی هستید، نکات زیر را به حتما مطالعه کنید:

  • حفاظ آکاردئونی موردنظر شما دارای قفل محکم باشد تا بتوانید امنیت بیشتری را برای ساختمان خود فراهم کنید.
  • بهتر است مدل حفاظ آکاردئونی موردنظر شما، کمتر از سه گل نباشد.
  • دربهای آکاردئونی سه گل امروزه بسیار استاندارد هستند؛ زیرا هم امنیت ساختمان را حفظ می کنند، هم از ورود دزد جلوگیری می کنند و هم به راحتی باز و بسته می شوند و وزن سنگینی ندارند.
درب آکاردئونی اصفهان

درب آکاردئونی اصفهان

ریل درب آکاردئونی:

در هنگام خرید درب آکاردئونی اصفهان، به قسمت ریلی آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید چرا که این قسمت بسیار مهم است. قسمت ریلی درب آکاردئونی باید روان باشد تا به راحتی و آسانی باز و بست شود و شما را در آن هنگام اذیت نکند. درب آکاردئونی موردنظر شما باید پرچ یا اتصال دائم محکم و مرغوبی و مطلوبی داشته باشد. استحکام پرچ، مانع از سنگینی و افتادگی درب آکاردئونی خریداری شده می شود و عمر مفید حفاظ را بالا می برد. درب آکاردئونی مورد نظر را باید از پروفیل های مرغوب و خوبی بسازند.

تسمه درب آکاردئونی:

برخی از انواع درب آکاردئونی با استفاده از آهن ضایعاتی میسازند که عمر و دوام زیاد و طولانی ندارند. درب آکاردئونی را که میخرید باید به آرامی و آهسته باز و بست شود و آلودگی صوتی ایجاد نکند. باز و بست آرام، یکی از ویژگی های اصلی و قابل توجه حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی است؛ زیرا سر و صدا در آپارتمان باعث اذیت شدن همسایه ها و اطرافیان می شود. درب آکاردئونی مدنظر شما باید زیبایی ظاهری داشته باشد و با درب اصلی منزل و ساختمان شما هماهنگ باشد.

برای دیدن مدل های بیشتر اینجا را کلیک کنید.

در آخر:

نصب قفل ضد سرقت، استفاده از درب ریموتی و… به مراقبت های خاص را به همراه دارد و ممکن است مراقبت آن با مشکلاتی مواجه شود؛ در حالی که هیچ مشکلی برای درب های آکاردئونی به وجود نخواهد آمد و تا سالیان سال سالم و بی هیچ عیب و نقصی میماند. مدل ها و طرح های متنوعی از دربهای آکاردئونی تا امروزه در بازار عرضه گردیده است.

شما می توانید با توجه به کاربرد و نیاز خود از مدل های مختلف، طرح مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید و نهایت لذت را از امنیت موجود ببرید. اگر از رنگ حفاظ خود خسته و ناراحت هستید، شما می توانید با رنگ آمیزی درب خود با وسیله مناسب، ظاهر تازه و جدیدی به آن ببخشید. این درب ها آلودگی صوتی بسیار کمی ایجاد می کنند و به آرامی باز و بست می شوند. اگر برای خرید یا قیمت محصول نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با پشتیبانی سایت حفاظ بازار در ارتباط باشید.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.