درب آکاردئونی اصفهان

چرا درب آکاردئونی اصفهان گزینه مناسبی است؟

درب آکاردئونی اصفهان گزینه مناسبی است زیرا با قفل های کتابی قادر هستند امنیت منزل و محل کار شما را تضمین دهند؛ زیرا حفاظ آکاردئونی سدی مستحکم در مقابل ورود اشخاصی غریبه به منزل مسکونی بحساب می آیند ودارای امنیت بالایی میباشند. این دربهای تاشو محافظی با جنس آهن و فولاد هستند که اکثرا به صورت کشویی باز و بست می‌شوند. اساسی ترین وظیفه این دربها، بالا بردن امنیت مکان نصب و مورد نظر میباشد که کاربرد های بسیار دیگری نیز دارد.

تا انتهای این مقاله از ایمن حفاظ با ما همراه باشید!

علت مناسب بودن درب آکاردئونی اصفهان چیست؟

امروزه این درب‌ها استفاده فراوانی دارند و تقریبا در هر جایی که خانه و آپارتمانی هست می‌توان آنها را مشاهده کرد.

اما علت استقبال فراوان از این درب‌ها چیست؟

چرا استفاده از این درب به یک ضرورت تبدیل شده است؟

در این بخش می‌خواهیم مزایای این نوع حفاظ را برایتان برشماریم:

  • افزایش امنیت

مهم‌ترین وظیفه یک حفاظ قطعا افزایش امنیت محل نصب است و این کاری است که به خوبی از عهده آن بر‌می‌آید.

امروزه خانواده‌ها کوچک شده‌اند و بسیاری از اوقات هیچ کسی در منزل نیست. دفاتر شرکت‌ها نیز به طور معمول شب‌ها تعطیل هستند و کسی در آنها حضور ندارد. این خالی بودن خانه و محل کار فرصتی مناسبی برای سارقین فراهم می‌کند تا به طمع غارت اموال وارد خانه یا شرکت شوند. از این‌رو می‌بایست تا جایی که امکان دارد از ابزارها و وسایل اضافی برای افزایش امنیت ساختمان بهره گرفت. دوربین مداربسته ، درب ضد سرقت و درب آکاردئونی اصفهان از اولین پیشنهادهای ما برای بالابردن امنیت ساختمان است.

این مدل از درب در بیشتر موارد به صورت یک درب دوم عمل می‌کند. این درب معمولاً از بیرون و بر روی درب اصلی نصب می‌شود.

درب‌‌های آکاردئونی اصفهان بر خلاف درب‌های ضدسرقت بسیار سخت و محکم هستند و از تیغه‌هایی به ضخامت دست‌کم ۵۰ میلی‌متر ساخته می‌شوند. این در حالی است که ضخامت ورق فولادی استفاده شده در یک درب ضدسرقت خوب حدود ۱۵ میلی‌متر است (البته درب ضد سرقت هم مزایای خاص خود را دارد). این ضخامت تیغه‌های محافظ آکاردئونی باعث می‌شود تا شکستن آن و وارد شدن به ساختمان سخت و دشوار شود. همچنین این دربها امکان نصب چندین قفل را دارند که باعث می‌شود ورود دزدان با شاه‌کلید هم آسان نباشد.

  • زیبایی بیشتر ساختمان

برخی تصور می‌کنند که استفاده از این درب به زیبایی ساختمان آنها ضربه می‌زند؛ در حالی که اصلاً اینطور نیست. درهای آکاردئونی اصفهان یک ویژگی مهم دارند و آن هم این است که در زمان‌هایی که از آنها استفاده نمی‌شود، نامرئی می‌شوند! البته نامرئی شدن شاید کمی فانتزی به نظر برسد؛ اما واقعیت این است که درب‌های آکاردئونی کشویی در زمان عدم استفاده فضای بسیار کمی را می‌گیرند و زیبایی ساختمان را کاملاً حفظ می‌کنند.

اما وقتی درب باز می‌شود چه؟ اینجاست که پای سلیقه صاحبخانه به میان می‌آید. در صورتی که درب هماهنگ با ساختمان انتخاب شود و رنگ مناسبی داشته باشد، قطعاً خانه و ساختمان را بیش از پیش زیبا خواهد کرد. رنگ‌های این درب‌ها بسیار متنوع است که در جای خود به آن خواهیم پرداخت. یک درب آکاردئونی اصفهان که رنگ‌آمیزی زیبایی داشته باشد، مانند یک محافظ خوش‌لباس و خوش‌تیپ جلوی خانه شما نگهبانی خواهد داد!

چرا درب آکاردئونی اصفهان گزینه مناسبی است؟

چرا درب آکاردئونی اصفهان گزینه مناسبی است؟

  • سهولت استفاده

استفاده از این نوع درب آسان است. این درب های آکاردونی اصفهان روی ریل خود باز و بسته می‌شوند و برای استفاده از آنها تنها کافی است که دستگیره آن را گرفته و به سمت مخالف بکشید. این درب‌ها معمولاً از قفل های کتابی استفاده می‌کنند که زدن و بازکردن آنها هم کار دشواری نیست. این سهولت استفاده باعث می‌شود تا این درب‌ها حتی توسط نوجوانان هم قابل استفاده و بازوبسته کردن باشند.

  • قیمت مناسب

همان‌طور که میدانید، عوامل متعددی در قیمت درب آکاردئونی اصفهان مؤثر هستند، اما واقعیت این است که در مجموع قیمت این درب پایین است و در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت بسیار مناسبی دارد. خرید یک درب ضد سرقت که به اندازه یک درب آکاردئونی ایمن باشد قطعا بیش از ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد، اما با هزینه بسیار پایین می‌توان یک درب بسیار مقاوم را خریداری کرد.

  • نصب آسان

گرچه نصب درب‌های ضد سرقت هم چندان دشوار نیست اما در بیشتر اوقات نیازمند خراب کردن بخشی از دیوار و گچ‌کاری (یا کاغذ دیواری) مجدد دیوار است. مهم‌ترین مزیت این درها اکاردئونی اصفهان این است که متحرک هستند و روی خود در اصلی جمع می‌شوند. با توجه به زیربنای محدود آپارتمان‌های مسکونی این موضوع اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این، جمع شدن این درها در زمانی که به آن‌ها نیازی نداریم، سهولت در رفت‌وآمد را به دنبال دارد و این درها را به موجوداتی بدون مزاحمت تبدیل می‌کند. این طور نیست؟ مورد مهم دیگر هم استحکام و نفوذناپذیری این درها در مقابل نوع ساده آن است.

مزایای درب آکاردئونی

۱وزن کمتر به علت شبکه شبکه بودن
۲سهولت باز و بسته شدن
۳هدر ندادن فضا با توجه به تاشو بودن
۴قابلیت نصب قفل‌های توکار و روکار و ایمنی بالا
۵امکان نصب در بازه زمانی کوتاه

 

گفتنی است جنس فلزی (آهنی) درب آکاردئونی اصفهان در کنار فاصله بسیار کم تیغه‌های عمودی آن تنها نیاز به همراهی یک قفل محکم و حسابی دارند تا آرامش و امنیت را برای خانه هدیه آورند. ضمن این که می‌توان به سادگی و برای امنیت بیشتر از قفل‌های مخفی یا تعداد حلقه قفل بیشتر هم استفاده کرد. به قول معروف کار از محکم کاری عیب نمی‌کند!

چرا درب آکاردئونی اصفهان گزینه مناسبی است؟

چرا درب آکاردئونی اصفهان گزینه مناسبی است؟

رنگ حفاظ آکاردئونی آهنی

انتخاب رنگ درب آکاردئونی اصفهان کاملاً به فضایی که در آن نصب می‌شود بستگی دارد و مطابق سلیقه شما است. رنگ‌آمیزی این درب از یک سو باعث می‌شود تا جلوی خوردگی آن گرفته شود و عمر مفید آن بسیار طولانی شود و از سوی دیگر زیبایی آن را دوچندان می‌کند. ضمن این که رنگ‌آمیزی کمک می‌کند تا درب با دیگر اجزای ساختمان هماهنگ شود.

در بین رنگ‌های قابل استفاده برای این محصول، برخی رنگ‌ها محبوبیت بیشتری دارند و مشتریان ترجیح می‌دهند تا از این رنگ‌ها برای حفاظ خود استفاده کنند. رنگ‌‌های مشکی، مشکی مسی، قهوه‌‌ای سوخته، سفید و سفید نقره‌‌ای ازجمله رنگ‌ های پرطرفدار است.

نصب درب آکاردئونی

قطعا  مهم‌ترین عامل محبوبیت حفاظ آکاردئون امنیت بی‌نظیری است که ایجاد می‌کند، اما اگر به دنبال عامل دومی برای این موضوع بگردیم قطعا باید نصب آسان را معرفی کنیم. نصب درب‌های آکاردئونی اصفهان بسیار ساده است و نیاز به هیچ تخریبی ندارد. یک نصاب حرفه‌ای در مدتی کوتاه و بدون تخریب، سازه آهنی را روی قاب درب نصب می‌کند و تمام!

اما چرا نصب درب آکاردئونی این قدر آسان است؟ یکی از دلایل این موضوع، اندازه سفارشی این درب‌ها است. همانطور که گفته شد معمولاً اندازه مشخصی برای این محصول معرفی نمی‌شود و هر محصولی دقیقا بر اساس نیاز مشتری ساخته می‌شود. از این رو نصب محصولی که کاملا منطبق بر نیاز شما ساخته شده، قطعا آسان خواهد بود.

نکته‌ای که در مورد نصب حفاظ وجود دارد این است که این سازه را حتما باید بعد از کارگذاشتن درب اصلی نصب کرد و تا زمانی که درب اصلی نصب نشده است نباید به سراغ گارد آکاردئون رفت. همچنین باید در نصب‌ ریل‌های درب آکاردئونی دقت شود، چرا که حرکت درب روی همین ریل است و اگر خشت اول کج گذاشته شود تا ثریا کج خواهد رفت.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم شما را با درب آکاردئونی اصفهان و ویژگی‌ها و شرایط آنها آشنا کنیم. اگر همچنان سؤالی در ذهن شما است و یا تصمیم خود را جهت خرید و نصب درب گرفته‌اید با ایمن حفاظ در ارتباط باشید تا ضمن مشاوره رایگان و پاسخ به سؤالات شما، لیست قیمت به‌روز محصولات خدمتتان ارائه شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.